dimarts, 8 d’abril del 2008

VACANCES DE PASCUA

Aquestes pasques voliem anar a la rambla de L'Orxa però no teniem milotxa . Aleshores vam anar a casa de l'oncle Rafel a que en deixara la seua.I com que ma mare era fornera vam fer les nosters mones: Pep de fesol ,María de cor i jo de cocodril. Pep que és un poc despistat li va di a sa mare que l'ou per a la mona no el calfara i quan s'estava calfant ningú se n'havia adonat .Aleshores quan estàvem a la rabla Pep estava volant la milotxa .Quan va fer vent la milotxa es va colgar dalt d'un arbre i casualitat dalt hi havia un esquirol i va agafar la milotxa i se la va enportar dins d'un bosc .Al cap d'una hora la va deixar caure dins del riu Serpis i jo vaig tindre que entrar i em vaig banyar tota però a sigut una excursió molt divertida.
MARÍA LÓPEZ SEGUÍ.